Jobb i helgen..

Überstressad över att jag ska jobbar helgen. Jag håller dock tummarna för att det ska bli roligt så att det inte känns som ett jobb!

(Igår var jag ledig och då satsade jag på att söka jobb, och nu ska jag på möte om en brukare till på 12h)

Jag hoppas allt löser sig!

Andas!!!

❤️
Din mamma...
2014-03-01 @ 01:06:20

Usch! Ingen mysig känsla...men på söndag kväll kan du tänka tillbaka på helgen och med ett leende undra vad det var som du var så orolig över :)! Det kommer till att gå hur bra som helst.
Hur gick mötet idag? Tyckte du lika bra om henne som hon naturligtvis tyckte om dig?
Nåja, vid denna tiden hoppas jag att du sover riktigt skönt så att du orkar ha skitkul på jobbet i helgen ;)! Kramar till dig...

Svar: Nej lite jobbigt faktiskt! Men jag hoppas den går över. Jag ska på möte den 11/3 om brukaren har möjlighet då. :)
Rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0